woensdag 19 december 2007

Met een lege maag naar school



Zo zag mijn versgebakken broodje eruit deze morgen.
Ik ben namelijk een grote fan van de broodbakmachine.
Snel, goedkoop en altijd vers brood in huis.
Edoch...niet vandaag.
Ergens in deze klomp deeg zitten nog twee kneedhaken verborgen.
Die had ik niet goed vastgeklikt alvorens op het knopje te duwen.
Tja een mens vergeet al wel eens wat.
Dan maar met een lege maag naar school.

Maar zie, het geluk lachte mij toe.
Uit de klas van Natalie en Frank kwam de geur van verse koffie en zwaaide Frank naar mij:
"Een kopje verse koffie?" "Graag!"
Maar er was meer: mama's, papa's en kinderen zaten allen samen gezellig aan het ontbijt.
Er waren croissantjes, heerlijk geurend Turks brood, lekkere kaas, confituur en choco, chocomelk en fruitsap.
Ik kreeg een lekkere kop koffie en een croissant.
Tiebe nam ondertussen de foto's voor de blog.
Hier zie je er ééntje, de rest vinden jullie dan wel op de blog van Natalie en Frank.


foto genomen door fotograaf Tiebe

Geen opmerkingen:

De Vieger

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP