dinsdag 5 juni 2007

Speeltijd bij de kleuters


Dan zit ik op het bankje op de kleuterkoer toezicht te houden en voel ik iets kriebelen op mijn rug. Zijn het muisjes? Even piepen onder de tafel. Gevonden! klik! kwamen ze niet meer bij van 't lachen natuurlijk.


Dat weet ik zeker: over zo'n jaar of 15 zullen we in de buurtwinkel vragen: "kan ik van u een zakje olijven en een kilo meel krijgen?" En dan zal een vievige pronte madam de mouwen oprollen en zeggen: "alstblieft, dat is dan 10,70 euro" en dan zullen wij denken: hé ken ik die madam niet? even denken...is dat niet Seldanur die toen ze kleuter was ook al zo met potjes en schepjes in de weer was in haar winkeltje en aan iedereen uitlegde wat wel en niet mocht en kon?





Verstoppertje spelen op de koer. Ada telt tot tien, wie niet weg is is gezien!

Geen opmerkingen:

De Vieger

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP